czwartek, 18 kwietnia 2019

Jak dobrze robić zdjęcia z budowy

Gdybym tylko wiedziała o tym wcześniej! Moje zdjęcia z budowy byłyby spektakularne! A tak, hmmm.... Może przynajmniej dla Ciebie nie jest za późno :)



Jak zrobić najlepszą kolekcję zdjęć z budowy

1. Znajdź jedno miejsce

Jedno stałe miejsce, z którego będziesz robić zdjęcie. Tylko jedno ujęcie raz na jakiś czas.


2. Utwórz folder zdjęć w telefonie

Przeznaczony specjalnie tylko do powyższego celu. Tylko i wyłącznie do tej ekskluzywnej kolekcji.


3. Nazwij folder jakoś ciekawie
 

Na przykład kolekcja nr 1


4. Baw się dobrze

Tak wiem, podziękujesz mi później!



Jeśli zrobisz to dobrze to wierz mi to będzie Twoja ulubiona seria zdjęć z całej budowy. Prawdopodobnie będzie ich tylko kilka. Ale za to jaka w nich moc! Efekt fantastyczny. Poniżej moja próba. Obrałam najdziwniejszy kont robienia tych zdjęć!
I oczywiście nigdy nie zapamiętałam dokładnie miejsca w jakim stałam z aparatem. Idę go szukać dalej :)


Miej się dobrze i do następnego!


  






 








 






























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz